utorak, 18. kolovoza 2009.

Dragi nasi sugradani zalosno je kako smo i danas shvatili da mi nemozemo bez odluke gradske skupstine uzeti ime klub maldih grada zagreba bez njihove odluke,iz tog razloga upoznavsi se sa normama grada Zagreba koji nas je otjerao iz dvorista apsolutno smo shvatili da nema smisla ih ista moliti ,isto tako nasprem zakona odnosi i na vladu Hrvatske u svezi da se nas klub zove klub mladih Hrvatske pa smo odlučili da se u dalnjem tekstu zovemo isključivo MLADI HRVATSKE ili ti KLUB MLADIH CENTRA kako ovi odvijetnici koji nam žele pomoći dogovore .

Mi nemamo niti novaca da formiramo udrugu ali imamo srce i dušu za naš grad ovo je ipak naš grad a mi smo smo gradjani ovog grada .

Što se tiće crvenog to je naš prolaz od zelenog vala prema đamiji do mihanoviće a ne kako vi komentirate da smo mi nekakva ljevica komunistička .

1 komentar:

  1. KAPTOL JE UZ TE DECKE MATER VAM JEB EM SVE STE SJE BALI A VI STE MI NEKA HRVATSKA VLADA MA RS GO VNA JEDNA

    OdgovoriIzbriši